Saturday, 11 June 2016

Benda yang tak boleh dibeli dengan duit

Semalam aku call nenek. Nenek cerita yang kakak ipar dia (nenek saudara aku) sakit. Kanser paru-paru. Benda tu buat aku perasan sesuatu....apa yang aku mahukan dalam hidup ini.

Jawapannya adalah berjalan. Travelling. Aku selalu duduk dengan datuk,dengar dia bercerita tentang pengalaman dia masa muda-muda. Dia travel ke sana sini...merasa tinggal kat pelbagai tempat.



Bila kita dah tua,dah tak larat nak berjalan,punya banyak duit pun tak guna. Duit tu penting,aku tak nafikan tapi yelah...faham kan maksud aku? Jauh pemandangan,luas pengalaman.

Aku dah berusia 28 tahun. Aku listkan tempat yang aku pernah pergi setakat ini.

Bintulu.
Miri.
Kuching.
Sibu.
KL.
Shah alam.
Langkawi.
Melaka.
Johor bahru.

Itu je. I should travel to more place.



Start 13 Jun nanti,airasia ada promosi free seat. Jom booked tiket!

posted from Bloggeroid