Thursday, 16 April 2015

Review : Lipstik Mac Chatterbox

Hai.

Aku nak buat review lipstik mac chatterbox ni. Sebenarnya kalau disuruh memilih,aku lebih suka lipstik merah berbanding pink. Tapi kawan aku suggest colour ni. Cantik katanya. So,marilah kita try.

Apa yang aku suka? Aku gemarkan warna pink lipstik ini yang sangat cantik. Chatterbox ialah warna lipstik yang sangat soft, pink merah...cantik! Lipstik ini adalah dari range amplified creme jadi ianya tidak matte. Aku boleh sapu terus je lipstik ini di bibir tanpa sapu lipbalm dulu. Ianya langsung tak mengeringkan bibir. Yelah, nama pun creme. Suka punya pasal,aku pakai lipstik ni tiap ari. Mak sukerrrr!! Kalau nak bandingkan dengan warna lipstik nyx, kaler ni lebih kurang smlc istanbul.

Apa yang aku tak suka? Hmm. So far aku tak suka sebab dia tahan 3-4 jam sahaja. Sobsss..satu lagi, harganya mahal. Tapi takpelah, boleh pakai lama kan?

Kesimpulannya? Warna chatterbox ini sesuai untuk yang berkulit cerah atau kuning langsat. Kalau yang kulit sawo matang tu, dia akan membuatkan wajah kita nampak pucat. Aku highly recommend lipstik mac chatterbox untuk uols yang kulit cerah. Pink dia lawa,muka kita pun nampak lembut jer bila pakai..

Bye!