Thursday, 5 March 2015

Masalah berat badan

Aku dan berat badan memang mempunyai hubungan on and off.
Sebab berat aku naikkkkk jer,tak pernah turun.
Arini baca entri rara terus rasa huwaaaa sedih iols.
Sebab dulu berat kami sama tau.
Sekarang? Huwaaaaa...nanges lagi hentak kaki.
Asben aku memang dah lama ceramah kat aku,suruh aku diet dan bersenam.
Bersenam tu,aku ok lagi tau.
Tapi bila sampai part kena diet tu,alah malasnya aku.
Semalam kan,aku ada nampak sorang perempuan ni.
Badan dia agak besar jugakla.
Pastu bila asben tengok,dia kata kalau awak tak jaga badan,nanti lama-lama awak besar camtu.
Asben aku bukanlah tak nak aku gemuk.
Tapi faktor kesihatan kan.
Nanti overweight,macam-macam penyakit pulak.

Jadi cane ni?
Aku arini dah order shaklee dah.
Konon nak kurus ni.
Nak ikut rara diet tanpa nasi,macam nak pitam pulak.
Adehhh...
Kita tengoklah camna.
Aku ada gak follow ig seseorang ni. Mula aku follow dia tu,badan dia besar.
Tapi sekarang,slim jer..
Nak je aku whatapp dia minta tips...
Isk..

Berat aku sekarang?
Haihhhhhh....tak nak cite..
Dagu pun berlapis-lapis ni.
Kena rajin. Kena rajin.