Tuesday, 30 December 2014

Memori 2014


Hai.

Dah hujung tahun ni, aku nak share memori tahun 2014 ni.
Tahun ni tidaklah sesukar 2013 sebab aku dah tak perlu fully bf rissa, jadi tak tertekan sangat.
Dugaan sebagai suami isteri? Kami dah agak lama kenal, dah nak masuk 8 tahun pun, jadi dah kurang sikit adegan gaduh-gaduh berbanding masa mula kenal dulu.
Cuma dugaan yang dasyat tahun ini adalah dari segi kewangan.
Pengurusan kewangan kami sangat failed tahun ni.
Tapi aku syukur, aku dan suami tiada hutang kad kredit.
Tiada hutang along.
Masih cukup makan pakai.

Tia clarissa?
Ohh, anak dara tu dah besar dah.
Dah semakin pandai cakap.
Dah nampak dah perangai dia camna.
Dah kenal macam-macam.
Aku bangga dengan rissa.
Seronok bila ada rissa….dialah syurga kami suami isteri.
Kebahagiaan kami.
Sekarang dia pandai minta adik baby.
Asyik suruh aku dan papa dia buat baby.
Serius okey…dialog dia…papa,make baby.i want adik baby.  T_______________T

Dugaan paling hebat yang aku terima tahun ini ialah kehilangan datuk aku.
Sebenarnya aku masih in denial lagi.
Aku selalu lupa datuk dah takde.
Selalu cakap kat asben, nanti kita balik, nak beli barang ni untuk datuk
Hmm.

Azam tahun baru?
Errrr…azam tahun lepas pun tak terbuat lagi.
Azam tahun baru macam biasa lah.

Nak kurus.
Nak simpan duit.
Nak pergi bercuti.
Nak cantik.

Acaner tu?
Tiap tahun azam sama tapi tak pernah tercapai. Hehehe.
Okeylah….selamat tahun baru 2015!