Sunday, 9 November 2014

Review : Revlon colorblust lip butter - tutti fruitti

Hai.

Lately,aku gemar kumpul lipstik.
Dan kebetulan hari tu aku pegi watsons terjumpa lipstik revlon yang super murah ni, aku ambiklah satu.
Masa nak beli tu ada 3 warna, sugar frosting,peach parfait dan tutti fruiti.
Disebabkan aku penggemar kpop,maka aku pilih tutti fruiti sebab pelakon korea suka pakai lipstik oren. T_T
Nampak tak alasan merapu di situ?

Bila dah try lipstik ni,apa perasaan aku? Errr...aku sebenarnya expect yang lipstik ni akan warna oren tapi bila aku pakai,dia nampak coklat. Lipstik tutti fruiti ni not bad lah sebenarnya. Aku boleh dapatkan natural look dan ianya matching dengan blusher dan tona kulit aku.

Overall,aku sukakan warna lipstik ni. Dari segi ketahanan, lipstik revlon ni boleh tahan 4-6 jam pada bibir aku. Paling best,ianya tak mengeringkan bibir. So kalau korang cari lipstik yang murah dan tak mengeringkan bibir,bolehlah try revlon butter lipstik ni. Recommended!

Markah : ★★★★
Harga : RM14.80