Thursday, 31 July 2014

Mini eye brow class etude house

Hai.

Dulu,aku selalu fikir bahawa kening adalah tak penting.
Tak payah nak kisah sangatlah pasal kening.
Tapi silap tau...kening ni penting.
Boleh menentukan raut wajah kita ni garang,innocent,comel...gittew..

Bila dah sedar akan kepentingan kening ni,aku macam terfikir...alaaa cane nak buat kening ni molek-molek?
Dahla aku tak reti nak cukur segala.

Tapi sekarang dah ada macam-macam produk kan.
Aku suggestkan mini eye brow class dari etude house.
Harga dia murah je...siap ada 3 design dalam tu.
Boleh pilih nak design camna yang sesuai dengan muka kita.

Lepas ni takde dah masalah kening serabut lagi. Atau paling teruk..kening kiri dan kanan tak sama sebab salah lukis..kekeke..

Berminat? Tinggalkan no phone/emel di ruang komen (aku janji aku takkan publish)..nanti aku whatapps atau emel korang okey..