Thursday, 20 March 2014

Produk muka terbaik yang pernah diguna

Hai.

Seperti wanita lain,aku juga teruja untuk cantik. Maksud cantik bagi aku ialah kulit halus licin takde bintik hitam jerawat sume tu tau. Aku tak kata cantik macam pelakon korea. Jadi aku ni selalu sangat bertukar produk muka. Tak,aku tak guna produk sembarangan jer,aku pilih produk yang selamat..sebab cantik jer tak guna kalau tak selamat..ye tak?

So bila aku tengok perubahan wajah kakak blogger ni (kak siti)..aku tengok kulit dia dari biasa kepada luar biasa. Cewah! Cantik cerah berseri jer...maka aku pun tanya,apa rahsianya? Kak siti kata...dia guna produk Nour Ain.

Aku masih gak skeptikal. Lepas tu,aku cuba set collagen vit e. Ye,kulit aku improve tapi bila dah macam-macam cerita keluar pasal produk tu,aku takut gak. So aku pun akhirnya bertekad nak guna produk Nour Ain.

Aku dah buat review mengenai produk nour ain sebelum ni. Aku dapat rasa muka aku lagi halus sekarang berbanding dulu. Ni aku baru guna trial pack jer. Pastu asyik skip krim malam. Tu yang muka masih kureng. Wakaka..Kalau aku guna dengan rajin full set tu,mesti hasilnya lagi best...

Tapi kat sini..apa yang aku nak ceritakan ialah produk nour ain ini telah lama berada di pasaran malaysia (lebih 8 tahun rasanya). Produk nour ain memang dihasilkan di penang dan dipacking di malaysia juga. Nour ain bukan produk made in thailand/indonesia/bangladesh/apa-apa negara yang dipacking di malaysia. Dan yang paling penting ialah..

PRODUK NOUR AIN TELAH MENDAPAT PENGESAHAN DARIPADA KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.

So takde orang boleh cakap dalam ni ada merkuri lah..ada hydroquinone la...selamat ok..selamat..boleh guna tanpa was-was.

Oleh itu,jom beli nour ain kat aku. Harga berpatutan. Disebabkan aku baru start jadi agen nour ain ni,kalau korang beli full set..akan aku beri diskaun hebat tau! Tapi kalau nak cuba-cuba,boleh beli trial pack dulu. Kalau nak lagi best,beli yang full set..

Korang boleh tinggalkan komen kat entri ni dengan emel korang...dan aku akan emel korang balik..

♥♥