Wednesday, 19 March 2014

Cara mudah ajar anak kenal nombor,warna dan abjad

Hai.

Sebagai ibu bekerjaya,aku selalu takde masa nak ajar rissa abc,nombor dan warna.

Dengan munchkin alphabet and number ini,senang aku nak ajar rissa. Kira kerja aku lebih mudah la.

Sambil mandikan rissa,boleh lekatkan benda ni kat dinding tiles bilik mandi dan ajar dia abc dan 123...boleh ajar warna sekali sebab benda ni colourful!

Sambil mandi,sambil belajar.

Jom beli untuk anak korang. Harga RM25 (belum termasuk pos). Ada 36 huruf dan nombor untuk satu pek. Benda ni bila kena air,dia akan melekat di dinding tiles..

Kalau berminat,meh tinggalkan komen dengan emel korang. Nanti aku emel korang. Jangan risau,aku tak publish emel korang tu.. :)