Wednesday, 19 February 2014

Jom beli monopod murah

Hai.

Korang selalu tak kalau pegi bercuti dengan famili,nak ambik gambar ramai-ramai tapi terpaksa suruh orang lain ambikkan?
Atau masa korang tiga beranak nak ambik gambar, tapi tak muat dalam satu gambar sebab tangan korang pendek macam aku?

Aku sebenarnya tak tahu kewujudan monopod ni dulu. Sekali tu bila tengok instagram tomok,barulah macam waaaaaa...kagum gila seh..boleh ambik gambar famili siap ada view lagi. Kalau kita sendiri pegang hp sambil ambik gambar sendiri..kan susah nak ambik view belakang.. ye dok?

Jadi..jomlah beli monopod ni. Murah jer. Saiz dia kecik...boleh simpan dalam handbag jer uols. Senanglah nak selfie pasni.. :)

Harga RM50 ke semenanjung dan RM53 ke sabah sarawak termasuk pos..kalau berminat..tinggalkan emel kat komen,nanti iols emel korang ye..

Bye!!