Thursday, 26 December 2013

Cara mudah dan murah gunting rambut anak

Hai.

Rissa ni jenis yang terlalu susah nak digunting. Sebab tu rambut dia kekadang tak rata lah..senget sebelah la..
Yelah..masa gunting tulah dia melalak,nak pegang gunting,lembikkan badan..hoiii..geram maknya ni. Kalau nak antar dia pegi salon,fuh..memang tak ar. Aritu dah antar dah,perempuan kat salon tu cakap dia tak berani nak gunting.

Jadi bila fringe dia dah panjang,i fikir-fikirlah nak buat acaner..

Pastu dapat idea..ting!! ♥♥

Gunting rambut rissa masa dia tido. Kikiki..

Semalam i tidokan dia sambil bf. Rissa memang cenggitu. Kalau weekend,time nak tido memang menempel je kat i. Pas dia lena,i baringkan dia dan ambik gunting. Pastu mula srettt srett srett..

Kejap je dah siap. Tak payah mahal-mahal nak antar gi salon. Hehe...meh tengok gambar anak dara tu..comey tak..comey tak?