Sunday, 13 October 2013

Rissa,mana mulut cantik???

Hai.
Arini saya taip blog mama.
Sebab saya nak sume tengok aksi saya yang paling latest.
Saya suruh mama simpan gambar ni tau.
Tak post kat instagram pun.
Nak surprise..

Mama saya suka buat mulut dia gini.
Dia buat kat papa tiapkali dia minta papa buat something.
Atau masa dia majuk kat papa.
Mama ajar saya buat gini supaya nanti kami senang nak buli papa.
Saya memang suka tiru apa suma orang buat.
Jadi saya tiru mama.

Sekarang kalau orang tanya...

Rissaaaaaaa...mana mulut cantik?

Hah,cepat-cepat saya buat gini..

Oh ya,lupa.
Selain buat gini,saya juga dah mahir buat pandangan ala puss in the boot.
Kalau saya tak suka sesuatu,saya boleh kerutkan sikit dahi,pastu bulatkan mata,pastu buat mata saya berkaca-kaca macam nak nangis.....
Ni pun saya belajar kat mama.

Mama best.
Ajar saya macam-macam taktik untuk buli papa.
Wakakakakaaaaaaa..