Wednesday, 12 June 2013

Busy baby

Hai.

Rissa ni i perasan kalau bagi jer dia bakul toiletries dia,mesti dia senyap untuk 30 minit gitu. Pastu dia pantang tengok bakul ni. Asal nampak jer,dia merangkak kat situ pastu sepahkan.



Muka happy dapat bakul.



Apa ni mama? Tak pernah nampak pun. Bukan saya biasa guna yu yee ke? -iyolah nak.mama dah beli masa awak baby lagi.ingat tak masa tu awak elergik dengan minyak telon?ni saja letak kat bakul untuk awak gigit-



Bestnya dapat gigit ni.



Gigit jer dah tahu krim ni mahal kan mama... =.=



Mamypoko saya.



Yeay! Semua dah berjaya dikeluarkan.





30 minit kemudian.



Mama,saya nak mama dukung.....



Mama.....

Dan akhirnya........



Hihihi...sian anak mama.

posted from Bloggeroid