Thursday, 2 May 2013

Food feeder munchkin

Hai.

I dah lama beli food feeder ni. Order warna hijau,sampai jer kaler pink. Takpelah. Dulu rissa tak pandai lagi guna.

Tapi tadi i saja jer bagi rissa try. Letak pear dalam tu..picit sikit..pastu suakan kat mulut dia. Mula-mula rissa tak nak.

Bila dah rasa manis-manis buah tu..hah,dia seronok gigit-gigit dan hisap. Habis dua potong kecil pear. Yang tak bestnya,air pear tu kena kat muka jari kaki tangan eh semualah. Baby kan. Takpelah.

Seronoklah ada food feeder ni. Taklah i risau rissa tercekik ke apa..cuma kalau ada penutup,lagi bersih kot.