Saturday, 16 February 2013

Terima hakikat

Hai.

Last week,entri i penuh dengan keluhan i pasal susu. Susah nak terima kenyataan bila gagal. Ok,dah. Tutup buku pasal tu.

Tiap ibu bapa ada dugaan masing-masing kan? Ada yang terpaksa jauh dari suami,ada yang anak dia ada ekzema,ada yang sakit sampai kena warded..

I pulak sejak rissa lahir,boleh kata i ok jer (walaupunkenatinggaldenganmertua). So i terima je apa yang berlaku ni..

Lagipun,bukannya i bagi dia benda tak elok kan?

Oh ya,kalau i bagi fm campur dengan ebm ni,kena bagi air kosong tak?



Ni gambar i kat wad bersalin dulu. Rasa cam rindu lak nak peknen.. :)