Wednesday, 13 February 2013

Adakah semuanya bakal berakhir?

I sedih sangat
Selama ni,i bf rissa
Sepanjang umur dia, 6 oz je fm pernah masuk perut dia
Bila dah cuti panjang,i tahu i akan ada masalah
Stok ebm i tinggal sebotol
Itu pun pam yang kelmarin punya
Semalam i dapat kumpul 1 botol (3 oz)
Untuk sekali minum
Then malam tadi,pam 4-5 kali,dapat lagi 3 oz
Pagi ni,hanya ada stok untuk 3 kali minum sahaja



I mengadu kat suami
Cakap i takut bagi fm for certain reason
No heart feeling pada yang bagi fm
Anak i,i ada cara i sendiri...
Setakat ni,rissa sihat je
I risau dia sakit nanti sebab tak biasa
Suami being so supportive tahap i nangis terharu
Dia cakap..

usaha sayang.kita sama-sama usaha.anggap ini satu cabaran.

Malam tadi dia balik keja pukul 10, dia masak untuk i makanan yang elok untuk tambah susu
Sanggup tido lambat walaupun arini dia keja 7 pagi

Thanks so much sayang...

I ingat petang ni i hantar susu kat rumah
Sehari i dapat 3 botol (biasanya)
Kalau semuanya berjalan lancar, cukuplah bekalan arini
Esok??

I pun tak tahu
Terasa macam nak mengalah je
Tapi i takdelah kejam tahap tak bagi anak cukup susu
I akan pastikan susu dia cukup

I sedih ni.
posted from Bloggeroid