Thursday, 13 December 2012

Hancurnya sekeping hati



Hai.
Tadi..pagi-pagi I bangun, I check peti ais. Nak letak ebm rissa dalam warmer.
Tetiba I perasan pintu peti ais  atas (freezer) tak ditutup dengan rapat.
I buka dan tengok semua frozen ebm I dalam tu dah cair!
SEMUA.
Walaupun tak banyak, tapi 30 oz tu dah cukup banyak bagi I tau.
Then  I tengok pulak pintu peti bahagian bawah.
PINTU TU PUN TAK RAPAT!
I dah ragu-ragu susu rissa kat dalam tu masih elok ke tak.
Bukan rezeki rissa.
Last-last I buang semua susu-susu tu.
Dan I teruskan hidup.
Sambil buat-buat lupa benda ni berlaku kat i.

Wajah-wajah kesayangan.

p/s : Arissa dah pandai ketawa terkekeh-kekeh masa kami nak snap gambar. Terkejut i dibuatnya..