Saturday, 25 August 2012

Avent Natural Bottle

Hello!!

Masa cari-cari barang baby secara online, i terjumpa sesuatu yang i rasa super cute.


Avent keluarkan botol susu baru yang comel dan mahal.Macam Tommee Tippee kan?
Kenapalah harganya mesti mahal? Starter set ni jer harga dah RM200++ sedangkan starter set Avent PP yang i beli dulu harganya RM100 je. Beza RM100 untuk kecomelan botol ni.

Adakah i beli botol ni? Erk,taklah. I dah beli botol susu Avent PP, takkan nak beli lagi?Suami pun dah berpuluh-puluh kali cakap, jangan biasakan baby guna barang mahal. Nanti kami yang susah. Hmm..baiklah.  =.=

Lagipun, i ikut apa kak Aty cakap..tak semestinya beli botol susu mahal-mahal, baby nak minum susu dari botol tu.Tapi kalau ada yang berminat nak beli botol ni (oh,sungguh jelesssss!!), boleh beli kat Littlebayi.com.

p/s : Baby, be a good girl tau. Guna jer apa yang mama & papa dah beli untuk awak okey?