Thursday, 19 July 2012

Headband Comel

Hai.


Sebenarnya i tak nak beli headband ni tapi i tengok baby Adelia yang oh-so-adorable ni pakai, i pun tergoda juga sedangkan i tahu yang baby takde gi mana-mana pun masa pantang. Ah, tak kira. Nanti anak i lepas mandi tiap pagi kena pakai headband even kat rumah. 


Polka dot cotton fabric headband (white,red & pink) - RM10.90 (3 set)
Hydrangea flower headband (purple) - RM7.90
Rose on cotton elastic headband (light pink+baby pink) - RM6.90

Total RM31.70 termasuk postage. Murahkan?
Berkenan tak? Boleh jer beli kat Ohbabygirl Boutique.


p/s : Tak sabar nak tengok baby pakai.

^.^