Sunday, 15 January 2012

Hari Yang Luar Biasa

Dear diary,

Pagi tadi masa Mr T balik kerja,tiba-tiba dia cakap nak makan kerang..pastu nak makan nasi goreng dan sambal belacan. Siap dah beli kat pasar pulak tu. I dah terkebil-kebil. Kerang? I mana pernah masak kerang.Kalau kerang rebus tu, bolehlah tapi dia nak kerang goreng berlada je.

Sudahlah bini dia ni memang terlalu jarang memasak.

Takpe,awak masak jer.Nanti saya bersihkan kerang dan buat sambal belacan sendiri.

Lega sikit hati ni.Maka demi suami tersayang, i pun masaklah kerang goreng berlada dan nasi goreng. Sebenarnya main campak-campak jer pun.


Hasilnya, tidaklah mengecewakan. Lain kali boleh masak lagi.

 ^.^