Sunday, 4 September 2011

Hari Raya 2011

Tahun 2011 ini merupakan hari raya yang agak special bagi aku sebab aku balik Sibu.Dah 3 tahun tau aku tak balik beraya.Sambutan kali ini kurang meriah berbanding tahun-tahun yang lepas sebab ada family problem but its okey..as long as aku dapat balik.Entri ini akan sangat panjang sebab i want to remind myself about this hari raya..  

>
This is our first family photo.Ever.Gambar ini diambil di studio semasa hari raya pertama.Mummy yang suggest.Dia cakap..manalah tahu,kalau-kalau ini foto terakhir kami as a family.Sedih.Walaupun aku kurang gemar gambar aku dalam foto ni sebab dagu berlapis dan rambut rampak macam wig tapi its okey.


My hometown.

Ini first time ambik gambar wing aircraft.Cantikkan awan tu?

Aku cuma pakai pelembab,eye cream dan lip balm Cik Zanox dalam ni tapi kulit kite nampak cantikkan?Ingin tahu rahsianya?Bajet lawa bebenor perempuan ini.Sebenarnya nak cakap,aku baru jer pakai pink clay mask yang aku beli kat Homemade By Zanox.Hasilnya,sangat best!

Wajah seorang camwhore sejati.

Adik nombor 3.

Budak camwhore lagi.

Aku perkenalkan.Ini ialah Leo,the lazy cat.Apa yang special di sebalik gambar ini ialah gambar ini diambil oleh budak camwhore tadi.

Ini pula ialah Peanut.Gambar kredit pada little miss camwhore yang ambik sendiri hp aku,bawa lari dan snap sendiri gambar tanpa perlu diajar atau disuruh.



My only brother yang tak reti nak atur sampin.Asyik pegang hp 24/7.Biasalah orang bercinta.

>
Seorang kakak yang kelaparan di pagi raya.Terpaksa makan sorang sebab masa orang lain makan,si kakak sedang bermekap.

My favourite photo sebab kami nampak cantik dalam gambar ni..kan??

I love this family.Semoga keluarga kami akan sentiasa bahagia dan dimurahkan rezeki.Amin..

Selamat Hari Raya!!